Friday, February 24, 2006

Eye candy (of the four-legged variety)









(Thank you, Iztok!)

4 Comments:

Blogger Tina said...

Waw! Super fotografije! Sem že skoraj pozabila na izlet...
Kako je kaj Olivia? Je že kaj zrastla?

10:15 AM, February 25, 2006  
Blogger Jean said...

Photos are courtesy of Iztok--did you get yours? I saw him on Saturday at Prestranek and he gave me a whole CD full. He's an incredible photographer.

10:33 AM, February 25, 2006  
Blogger Tina said...

Ne, nisem dobila slik od Iztoka :( Ga ne poznam oz. sem ga na srečanju prvič videla. No, sem ga že enkrat prej na eni tekmi, ampak ni prišel do izraza, sem samo njegovega psa slikala :) Če je na CD-ju kakšna fotografija od Chice, bi bila vesela, če bi jo poslala po e-mailu.
Drugače je pa Iztok res izvrsten fotograf. Sem gledala njegove slike na agility portalu.

1:36 PM, February 25, 2006  
Blogger Libby said...

Tres belle!

9:10 PM, March 02, 2006  

Post a Comment

<< Home